Ha szeretnél bejegyzést írni az oldalra, küldj egy email-t nekem, és megadom a hozzáférést.

2012. május 7., hétfő

Év végi jutalomkönyv

Sziasztok!

Ebben az évben eddig még nem volt szó jutalomkönyvről. Mivel kaptam egy hírlevelet az Alexandra kiadótól, hogy ezen a héten ezek a könyvek 35% engedménnyel kaphatók (Mi micsoda sorozat), gyorsan felhívtam Zita nénit, hogy tervezi-e az idén is az évzáróra a könyvosztást. Azt válaszolta, hogy az ő osztályaiban ez szokás volt a második osztály végén is, és a hétfői szülőin akarta megkérdezni. Úgy gondoltam, hogy ha ő megkérdez minket, akkor úgyis meg fogjuk szavazni. Mivel addigra ugrik ez a lehetőség, mi lenne, ha megfordítanánk a sorrendet?

A javaslatom tehát a következő:

Ha nincs senkinek más ötlete, akkor kapjanak az idén tudományos könyvet a tavalyi regény után. (Na meg azért, mert ez egy jó sorozat.)

Feldobok címeket, amiből választani kéne, és aztán a kiválasztott könyveket megrendelem, átveszem, ha osztálypénzből megy, akkor egyszerűbben, ha mindenkitől külön be kell gyűjteni, akkor nehezebben beszedem az árát. És a végén mindenki kézbe kapja az évzárón. Vagyis nektek csak annyi dolgotok lenne vele, hogy csütörtökig visszajeleztek, hogy melyiket kéritek.
Ha esetleg valaki nem jelez vissza, akkor választok én. Így mindenki egységes formájú könyvet kap, ami közel áll az érdeklődéséhez és nincs még meg otthon.

Mindenkit megkérek, hogy nekem írjon személyesen és én egy listában követem, hogy ki adott le megrendelést. (Ha erre a kék szócskára kattintasz, akkor már jön is nekem a levél, nem kell keresgélned a listában.)

Ha nem értetek egyet ezzel a sorozattal, akkor persze storno az egész, viszont erről minél előbb szóljatok!!

Ági
(Kardos anyuka)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.